Obvestila
Kontakt

mag. Peter Černe /direktor
e-mail: peter@c-r.si
mobi: 00386 41 320 127
____________________
Jani Černe /inštruktor
e-mail: jani@c-r.si
mobi: 00386 41 268 781
____________________
Vlasta Černe
e-mail: vlasta@c-r.si
mobi: 00386 41 451 821

Ljudje, ki se ukvarjajo s športom so bolj srečni.

Zakaj je modro, da si v naših urnikih zagotovimo prostor za vadbo?

Vsi dobro vemo, da se po primerni vadbi počutimo veliko bolje, kot pred njo. Razlog gre pripisati tako hormonom sreče, ki se med vadbo sproščajo, kot tudi povečani proizvodnji tako imenovane energije Ognja, ki se proizvaja s pomočjo mišične aktivnosti.

Posledično imamo po vadbi veliko boljšo koncentracijo, sposobnost odločanja in razpoloženje, ki neposredno pomagajo pri povečanju naše produktivnosti. Vsaka ura, ki jo investiramo v vadbo se pozna tako na zdravju, kot tudi na vašem poslu.

 

Ljudje, ki se ukvarjajo s športom so bolj srečni.

Že krajša športna aktivnost povzroči izločanje tako imenovanih hormonov sreče (endorfini, enkefalini), ki med in po vadbi izboljšajo razpoloženje ter omilijo depresijo ali občutke tesnobe. Naš miselni proces se zaradi velike porabe energije v mišicah umiri. Hormoni sreče, več vsebnosti kisika v krvi in povečane pretočnosti tekočin v telesu pripomorejo k povečanju nivoja energije in pozitivnega mišljenja.

 

Primerna vadba odganja stres.

Vadba zavira izločanje stresnih hormonov in s tem zavira stres (napetosti in razdražljivosti v telesu), ter upočasnjuje staranje zaradi stresa. Gibanje spodbuja izločanje testosterona, ki skrbi za naš Ljubezenski naboj – Libido.

V kolikor smo izpostavljeni velikim pritiskom stresa bodisi zaradi okolja (urbana središča, bazne postaje, računalniki in mobilni telefoni), negativne miselne naravnanosti ali drugih stresnih situacij, nam bo športna aktivnos lahko prihranila marsikatero zdravstveno tegobo, ter nam ohranila mlajši videz.

 

Redna vadba  deluje kot antidepresiv?

Znanstveniki ugotavljajo, da šport izboljšuje psihično zdravje in pomaga proti depresijam. Šport pospešuje izgradnjo nevronov v možganih in posledično deluje kot naravni antidepresiv. Torej ko nas zagrabi občutek nemoči in depresije vzemimo športno opremo in se malo prepotimo. Zagotovo se bomo počutili bolj sveže in veliko bolje. Le če pri tem ne pretiravamo..

 

S športom si lahko izboljšamo spomin

Vadba pozitivno vpliva na možgansko učinkovitost, sposobnost učenja in koncentracijo. Hormoni, odprte kapilare in boljši pretoki tekočin, ki se pojavijo med vadbo ugodno uplivajo dovod kisika in hranil do možgan ter na odstranitev strupov. Poleg izboljšanja možganskih funkcij in volje se izboljšuje splošna produktivnost in kreativnost.

 

Kako redna telesna aktivnost vpliva na hormonsko ravnotežje?

Anksioznosti, depresija ali težavah s telesno težo so posledica hormonskega neravnovesja, ki ga običajno povzroča stres. Adrenalin in kortizol – glavna hormona v našem telesu sta zaradi stresa povečana, kar povzroča upočasnitev prebave, dajeta lažen občutek lakote ter povzročata, da se brez potrebe bašemo s hrano. S telesno aktivnostjo lahko poskrbmo, da so nivoji hormonov v našem telesu uravnotežijo.

Vsi se zavedamo, kako dragocen je naš čas. Investirajmo ga tudi v naše telo, da bomo lahko dolgo srečni in zdravi ustvarjali na tem planetu.

V Centru Revitalizacije bo pri vaši vadbi vedno prisoten inštruktor, ki bo zagotovil vam primerne vaje in poskrbel, da jih pravilno izvajate.

Urnike posameznih vadb najdete Tukaj.

Izkoristite do 30% ugodnosti na večmesečne karte do 15.9.2017.

Vpisi na vadbe so odprti. Dobrodošli!

Več o vadbah najdete Tukaj: